När dagen går mot kväll samlas vi på midsommarängen för vår traditionsenliga kräftskiva kl. 18:00. Ta med det du vill äta och dricka, slå dig ner och njut av en sommarkväll tillsammans med grannar och vänner.
Vi hoppas att många vill vara med och göra detta till ännu en trevlig Ängsviksdag.